Ajutor & Intrebari Frecvente

Cum pot trimite o comanda?

Toate comenzile sunt preluate numai prin intermediul magazinului nostru online. Este cea mai sigura si rapida modalitate de a comanda. NU preluam comenzi telefonic sau prin mesaje (sms sau social media).

Cum pot afla daca produsul este pe stoc?

Pentru a nu intampina neplaceri de ambele parti, poti comanda doar produsele care se afla in stoc. Daca poti adauga produsul in cosul tau de cumparaturi, inseamna ca produsul se afla in stoc. Daca produsul nu se afla in stoc nu iti este permis sa adaugi acel produs in cosul de cumparaturi. Foarte simplu, nu?

Care este comanda minima?

Comanda minima este de 50 lei (fara taxa de transport) daca modalitatea de plata aleasa este cea ramburs (plata la livrare). Comenzile care nu indeplinesc acest prag vor fi anulate. Nu este necesara o valoare minima pentru comenzile care sunt platite cu cardul bancar.

Cum pot plati comanda?

Plata produselor comandate se poate efectua cu cardul bancar in momentul finalizarii comenzii online in siguranta maxima si fara comisioane. Alternativ se poate alege si varianta ramburs, cu plata produselor direct la curier in momentul livrarii coletului de catre acesta.

Oferiti livrare gratuita?

Comenzile de peste 200 lei beneficiaza de livrare gratuita oriunde in Romania.

Cand imi ajunge comanda?

Comenzile receptionate pana in ora 15:00 sunt procesate si expediate in aceeasi zi. Comenzile care sunt receptionate dupa acesta ora sunt procesate in ziua urmatoare lucratoare (de luni pana vineri). Termenul de livrare al comenzilor este de 1-2 zile, insa din motive independente de noi, timpul de livrare a comenzii poate fi intarziat acesta depinzand in totalitate de firma de curierat. Mai multe detalii aici.

Pot returna un produs?

Toate detaliile precum si procedura de retur a produselor sunt afisate in pagina de 'Returnare & Schimb' disponibila aici.

Cum pot afla daca ati primit comanda mea?

Dupa plasarea comenzii un email de confirmare va fi trimis automat pe adresa dvs. de email. In momentul in care comanda dvs. este procesata, veti fi contactat(a) telefonic de un membru al echipei Sensero pentru confirmarea comenzii.

O sa primesc factura?

Factura fiscala pentru produsele comandate va fi trimisa in format electronic pe adresa de email inregistrata in comanda dvs. Daca doriti o factura printata in colet va rugam mentionati acest lucru in momentul plasarii comenzii.

Ai intrebari?

Suntem aici pentru tine. Daca ai intrebari si nu ai aflat raspunsul in paginile noastre de informatii va rugam sa ne contactati prin formularul de mai jos.