Ultima actualizare: 08.12.2025
1. Informatii generale
Am luat toate masurile pentru a oferi produse de cea mai inalta calitate. Daca insa nu esti pe deplin multumit(a) de achizitia ta si doresti sa inregistrezi un retur, te rugam sa ne contactezi.
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate la distanta, aveti dreptul sa va retrageti din contract fara a preciza motivul, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produselor.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, trebuie sa ne informati in mod clar printr-un email la office@sensero.ro
Dupa primirea solicitarii, va vom transmite instructiuni pentru returnare si adresa la care trebuie trimise produsele.
2. Conditii generale pentru retur
Pentru ca un produs sa poata fi returnat, acesta trebuie sa indeplineasca toate conditiile de mai jos:
- sa fie nepurtat, nefolosit, neutilizat
- sa fie in ambalajul original cu toate etichetele, sigiliile si accesoriile intacte
- sa nu prezinte urme de utilizare: pete, mirosuri, urme de parfum, machiaj, deodorant, bronz, crema sau alte urme personale
- sa fie insotit de toate componentele (manuale, cabluri, huse, cadouri promotionale, etc.)
Ne rezervam dreptul de a refuza returul produselor care nu indeplinesc conditiile de mai sus sau care prezinta semne evidente de utilizare.
3. Exceptii de la retur (produse care NU se pot returna)
Conform art. 16 lit. e din OUG 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
In aceasta categorie intra, fara a se limita la:
- lenjerie, care a fost purtata sau unde etichetele sau sigiliul de igiena au fost deteriorate sau indepartate;
- chiloti, bodyuri, bodystockings, dresuri si colanti sau articolele si seturile care contin chiloti sau articole care au contact direct cu zone intime;
- lenjerie wetlook, latex, vinil sau materiale sensibile care isi modifica forma prin probare
- jucarii sexuale sau accesorii BDSM cu utilizare intima - daca sigiliul de igiena sau ambalajul a fost deschis sau deteriorat
- lubrifianti, uleiuri, lumanari de masaj, cosmetice intime - daca ambalajul a fost deschis
- produse consumabile destinate utilizarii intime, daca au fost desigilate
⚠️ Daca ambalajul este deschis, desfacute sigiliile sau produsul prezinta urme de utilizare, nu putem accepta returul, din motive de igiena si protectie a sanatatii.
4. Produse defecte sau livrate gresit
Va rugam sa ne contactati imediat la office@sensero.ro daca ati primit:
- produs defect din fabrica
- produs deteriorat in timpul transportului
- alt produs decat cel comandat
In acest caz:
- vom solicita fotografii sau dovezi ale defectului
- vom analiza cererea si, daca situatia se confirma, vom oferi inlocuire, reparare sau rambursare (dupa caz), fara costuri suplimentare pentru client
5. Procedura de retur – pas cu pas
-
Trimiteti solicitarea de retur pe email la office@sensero.ro
(mentionati numele, numarul comenzii si produsul pe care doriti sa il returnati) -
Asteptati confirmarea si instructiunile
Va vom transmite adresa exacta pentru retur si pasii de urmat -
Ambalati produsul corespunzator
Produsul trebuie pus in ambalajul original si ambalat sigur pentru transport -
Trimiteti coletul prin curier
Recomandam livrare direct la adresa noastra, fara ridicare de la sediul curierului -
Inspectia produsului
In maximum 7 zile lucratoare de la primirea coletului, verificam integritatea produsului si a ambalajului -
Rambursarea
Rambursarea se face in cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea si verificarea coletului
6. Costurile de transport
Costul transportului pentru retur este suportat de client (cu exceptia produselor defecte sau livrate gresit).
Taxele de transport platite initial nu se ramburseaza.
Clientul este responsabil pentru eventuale daune sau pierderi in timpul transportului pana la destinatie.
7. Schimb de produse
Oferim posibilitatea de schimb pentru articolele care indeplinesc criteriile de returnare de mai sus.. Contacteaza-ne la office@sensero.ro pentru a organiza schimbarea unui articol cu un altul sau cu o alta marime.
8. Termen de rambursare
Rambursarea se face prin transfer bancar in aproximativ 7 zile lucratoare de la primirea produsului, dar nu mai tarziu de 14 zile calendaristice. Taxa de transport nu va fi restituita sau va fi retinuta dupa caz.
Rambursarea se face doar in cont bancar, nu in numerar sau pe card prin curier.
9. Contact retur
Pentru orice intrebari, solicitari sau sesizari va rugam sa ne scrieti la office@sensero.ro.






