Cum pot trimite o comanda?

A cumpara in magazinul nostru Sensero este foarte usor, simplu si sigur. Toate produsele sunt in stoc si gata de livrare in aceeasi zi dupa ce comanda ta a fost confirmata.

Pentru a nu intampina neplaceri de ambele parti, poti comanda doar produsele care se afla in stoc. Daca poti adauga produsul in cosul tau de cumparaturi, inseamna ca produsul se afla in stoc. Daca produsul nu se afla in stoc nu iti este permis sa adaugi acel produs in cosul de cumparaturi. Foarte simplu, nu?

Comanda minima este de 50 lei (fara taxa de transport) daca modalitatea de plata aleasa este cea ramburs (plata la livrare).

Modalitati de plata

Plata produselor comandate pe site-ul Sensero.ro se poate efectua astfel:

  • plata cu card bancar, tranzactia va fi realizata in conditii de securitate maxima prin serviciul Shopify Payments. Sunt acceptate toate cardurile Visa / Visa Electron, Mastercard / Maestro si nu se va percepe nici un comision suplimentar. 
  • plata rapida Apple Pay, Google Pay, Shop Pay
  • plata la livrarea produselor de catre curier (ramburs).
  • plata prin Klarna - alege sa platesti integral sau in 3 rate egala fara dobanda. Platile vor fi automat incasate de pe cardul tau. Prima plata va fi incasata de pe cardul tau atunci cand expediem comanda. Cele doua plati ramase vor fi deduse de pe card la fiecare 30 de zile de la efectuarea platii anterioare. Mai multe informatii in pagina dedicata Plateste cu Klarna.   

Sensero.ro isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.

Procesarea comenzii

In momentul plasarii comenzii, veti primi un email de confirmare care va contine detaliile comenzii dvs. - produsele comandate, costul de livrare daca este cazul, total de plata, precum si datele de facturare si livrare. Va rugam sa verificati din nou aceste date, si daca considerati ca anumite date nu sunt corecte va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil.

In momentul in care comanda dvs. este procesata, veti fi contactat(a) telefonic de un membru al echipei Sensero pentru confirmarea comenzii. 

In momentul in care coletul cu produsele comandate este preluat de curier, veti primi un sms / email cu numarul de urmarire a coletului, moment in care puteti urmari livrarea acestuia. In acest moment, nici o modificare nu mai este posibila.

Factura fiscala pentru produsele comandate va fi trimisa in format electronic pe adresa de email inregistrata in comanda dvs.